خلاقیت و ابتکار در هر کار و فعالیتی پسندیده و مورد تایید است، اما در برخی عرصه ها نمود بیشتری دارد و بهتر و موثرتر به چشم می آید.
با لوگوهایی آشنا شوید که خلاقیت در آنها حرف اول را می زند.
the FedEx
لوگوی این شرکت که پیشگام در خدمات لجستیک محسوب می شود، یک نکته ظریف و انحرافی در خود دارد. فضای خالی بین دو حرف E و X در واقع پیکانی است که نشان دهنده رو به جلو بودن و نگاه این شرکت به آینده است.
the Goodwill
این نهاد غیرانتفاعی که به آموزش مشاغل و دیگر کارهای مرتبط با جامعه برای افرادی که ناتوانی خاصی دارند یا تجربه کاری ندارند، می پردازد، لوگوی جالبی دارد.
آیکونی که به صورت نیم رخ دیده می شود و در حال لبخند زدن است، در واقع همان حرف G است که این عبارت با آن آغاز می شود.
the Milwaukee Brewers
گذشته از اینکه ظاهر لوگوی این تیم بیس بال، بیننده را به یاد دستکش های این ورزش می اندازد، با دقت بیشتر می توان حروف m و b را در این لوگو دید.
the Pittsburgh zoo & PPG Aquarium
لوگوی این باغ وحش و آکواریوم نیز که در پنسیلوانیای آمریکا واقع شده، ویژگی های منحصربه فردی دارد. فضای دو طرف درخت که در ظاهر خالی و سفید به نظر می آیند، در واقع چهره یک گوریل و یک شیر را به نمایش می گذارند.
the Tostitos
حکایت لوگوی این نوع تنقلات هم در نوع خود جالب است. دو حرف T که در این لوگو می بینید، در واقع آدم هایی هستند که می خواهند این نوع چیپس را به سس سالسا آغشته کنند و بخورند! سس سالسا هم درون ظرفی است که آن ظرف در واقع همان نقطه حرف I است.
the Eight
در یک طراحی کاملا خلاقانه هر یک از حروف این واژه در واقع بخشی از عدد هشت یا همان Eight را به تصویر می کشند.
the Amazon
پیکان زرد رنگی که زیر نام این شرکت تجارت الکترونیک جا خوش کرده، در واقع تداعی کننده چهره ایست که به ما و شما لبخند می زند!
London Symphony Orchestra
این لوگوی بازیگوش هم نه تنها ترکیبی از حروف L، S و O است، بلکه تداعی کننده رهبر ارکستری است که با حرکات دست خود در حال راهنمایی نوازندگان است.
MOSLEEP
حرف m در لوگوی این شرکت طوری طراحی شده که بیننده را به یاد یک تخت خواب راحت می اندازد.
Bronx Zoo
لوگوی این باغ وحش نیز از ابتکارات منحصربه فردی سود می برد. فضاهای خالی بین پاهای این دو زرافه در واقع شکل کلی چند ساختمان بلند رد شهر نیویورک را نشان می دهد.
the Spartan Golf Club
در ظاهر به نظر می رسد این لوگو تنها نشان دهنده فردیست که برای ضربه زدن به توپ آماده است، اما بیشتر که دقت کنید، متوجه سر یک جنگجوی اسپارتی با کلاه خود می شوید.
VIA Rail Canada
لوگوی راه آهن کانادا هم ظاهرا ساده و بدون هرگونه نکته انحرافی است، اما با دقت بیشتر می توان به این نکته پی برد که فضای خالی بین حروف V و I و نیز فضای خالی بین حروف I و A دو خط موازی را نشان می دهند که تداعی گر ریل قطار هستند.
the NBC
فضای سفید رنگی که در وسط این لوگو جلب نظر می کند، در واقع سر طاووسی را به نمایش می گذارد که بالهای رنگارنگ خود را گسترانیده است. این طاووس در حال نگاه کردن به سمت راست است که معمولا نماد رو به جلو رفتن و نگاه به آینده است.
Tour de france
در لوگوی این مسابقات قدیمی و باسابقه دوچرخه سواری هم خلاقیت های جالبی وجود دارد. حرف R در این لوگو طوری طراحی شده که تداعی کننده یک دوچرخه سوار است.
دایره نارنجی رنگ این لوگو هم در واقع لاستیک جلوی دوچرخه است.
Like!! Really appreciate you sharing this blog post.Really thank you! Keep writing.