آشنایی با لوگو هایی که خلاقیت در آن ها حرف اول را می زند

خلاقیت و ابتکار در هر کار و فعالیتی پسندیده و مورد تایید است، اما در برخی عرصه ها نمود بیشتری دارد و بهتر و موثرتر به چشم می آید.

با لوگوهایی آشنا شوید که خلاقیت در آنها حرف اول را می زند.

the FedEx

لوگوی این شرکت که پیشگام در خدمات لجستیک محسوب می شود، یک نکته ظریف و انحرافی در خود دارد. فضای خالی بین دو حرف E و X در واقع پیکانی است که نشان دهنده رو به جلو  بودن و نگاه این شرکت به آینده است.

 

 

the Goodwill

این نهاد غیرانتفاعی که به آموزش مشاغل و دیگر کارهای مرتبط با جامعه برای افرادی که ناتوانی خاصی دارند یا تجربه کاری ندارند، می پردازد، لوگوی جالبی دارد.

آیکونی که به صورت نیم رخ دیده می شود و در حال لبخند زدن است، در واقع همان حرف G است که این عبارت با آن آغاز می شود.

 

the Milwaukee Brewers

گذشته از اینکه ظاهر لوگوی این تیم بیس بال، بیننده را به یاد دستکش های این ورزش می اندازد، با دقت بیشتر می توان حروف m و b را در این لوگو دید.

 

 

the Pittsburgh zoo & PPG Aquarium

لوگوی این باغ وحش و آکواریوم نیز که در پنسیلوانیای آمریکا واقع شده، ویژگی های منحصربه فردی دارد. فضای دو طرف درخت که در ظاهر خالی و سفید به نظر می آیند، در واقع چهره یک گوریل و یک شیر را به نمایش می گذارند.

 

 

 

the  Tostitos

حکایت لوگوی این نوع تنقلات هم در نوع خود جالب است. دو حرف T که در این لوگو می بینید، در واقع آدم هایی هستند که می خواهند این نوع چیپس را به سس سالسا آغشته کنند و بخورند! سس سالسا هم درون ظرفی است که آن ظرف در واقع همان نقطه حرف I است.

 

the Eight

در یک طراحی کاملا خلاقانه هر یک از حروف این واژه در واقع بخشی از عدد هشت یا همان Eight را به تصویر می کشند.

 

the Amazon 

پیکان زرد رنگی که زیر نام این شرکت تجارت الکترونیک جا خوش کرده، در واقع  تداعی کننده چهره ایست که به ما و شما لبخند می زند!

 

 

London Symphony Orchestra

این لوگوی بازیگوش هم نه تنها ترکیبی از حروف L، S و O است، بلکه تداعی کننده رهبر ارکستری است که با حرکات دست خود در حال راهنمایی نوازندگان است.

 

MOSLEEP

حرف m در لوگوی این شرکت طوری طراحی شده که بیننده را به یاد یک تخت خواب راحت می اندازد.

 

 

Bronx Zoo

لوگوی این باغ وحش نیز از ابتکارات منحصربه فردی سود می برد. فضاهای خالی بین پاهای این دو زرافه در واقع شکل کلی چند ساختمان بلند رد شهر نیویورک را نشان می دهد.

the Spartan Golf Club

در ظاهر به نظر می رسد این لوگو تنها نشان دهنده فردیست که برای ضربه زدن به توپ آماده است، اما بیشتر که دقت کنید، متوجه سر یک جنگجوی اسپارتی با کلاه خود می شوید.

 

VIA Rail Canada

لوگوی راه آهن کانادا هم ظاهرا ساده و بدون هرگونه نکته انحرافی است، اما با دقت بیشتر می توان به این نکته پی برد که فضای خالی بین حروف V و I و نیز فضای خالی بین حروف I و A دو خط موازی را نشان می دهند که تداعی گر ریل قطار هستند.

 

the NBC

فضای سفید رنگی که در وسط این لوگو جلب نظر می کند، در واقع سر طاووسی را به نمایش می گذارد که بالهای رنگارنگ خود را گسترانیده است. این طاووس در حال نگاه کردن به سمت راست است که معمولا نماد رو به جلو رفتن و نگاه به آینده است.

 

Tour de france

در لوگوی این مسابقات قدیمی و باسابقه دوچرخه سواری هم خلاقیت های جالبی وجود دارد. حرف R در این لوگو طوری طراحی شده که تداعی کننده یک دوچرخه سوار است.

دایره نارنجی رنگ این لوگو هم در واقع لاستیک جلوی دوچرخه است.

One Comment on “آشنایی با لوگو هایی که خلاقیت در آن ها حرف اول را می زند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *